Trener personalny Reszel

No Comments
Czego nie robić przed treningiem?

Postanowiłaś, że z właśnie będziesz stale i sumiennie ćwiczyć? Chcesz by dostarczyło Ciż więc właśnie taki efekt jak założyła, jednak nie do tyłu wiesz co więcej robisz źle a co warto poprawić? Zobacz naszą listę, która pokaże Ci kierunek tworzenia i pomoże szybciej osiągnąć zaplanowane cele.

Trener personalny Reszel

1. Nie kosztuj przed treningiem

Dla dużo istnieje ostatnie czysta zasada, ale uwierz mi, niejedna osoba przychodzi na stanowiska fitness z szerokim brzuchem. Bez znaczenia jest, czy zjesz wartościowy posiłek czy kebaba. W jednym natomiast nowym przypadku bardzo możliwe jest, że odczujesz duży dyskomfort – zacznie boleć Cię brzuch, będziesz posiadała wzdęcia, obciążysz układ pokarmowy, jaki nie strawi jedzenia. Poczujesz senność i zmęczenie i średnie, że przerwiesz trening. Żelazną podstawą jest, by po posiłku odczekać przynajmniej 2 godziny a tylko potem udać się na siłownię. Powracając do kebaba, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że ciężkostrawne posiłki są jeszcze bardziej niekorzystny wpływ na układ, zwłaszcza jeśli chcesz utrzymać lub wyrobić formę czy zrzucić zbędne kilogramy.

Zobacz również impact factor

Trener personalny Reszel

2. Nie wykorzystuj z sauny

Sauna przed treningiem może wykazać się za wysokim obciążeniem dla organizmu, zwłaszcza dla serca i układu krwionośnego. Po pierwsze po saunie przeważnie jesteśmy odwodnione a po odejściu z niej musimy dokładnie przywrócić organizm do normalności. Trening w takim stanie nie będzie gwarantowany także pewnie dać więcej surowego niż dobrego.

Po drugie sauna rozluźnia mięśnie, a podczas ćwiczeń chce nam, aby były one napięte. Dlatego te dużo napisać na znaczną rozgrzewkę, zamiast na saunę.

3. Nie pij alkoholu

Kolejny element, który dla grupy może płacić się wręcz śmieszny – na wesele. Są przecież osoby przychodzące na siłownię po jednym czy dwóch piwach. Nie mowa tu o upojeniu alkoholowym, a jedynie o niskiej ilości etanolu we natur, jaka potrafi dodać się do kontuzji. Pogorszy pracę układu ruchu, latania i nerwowego. Jeśli więc dzisiejsze popołudnie spędziłaś ze szklanką piwa czy kieliszkiem wina, odpuść trening. A tak nie da Ci zamierzonych rezultatów.

4. Przygotuj się na zachód

Trener personalny Reszel

Przed pójściem na siłownię, przygotuj się a znacznie spakuj torbę. Skorzystaj ze sobą odpowiednią ilość wody, klapki i ręcznik pod prysznic oraz ręcznik, jaki będziesz stosowałaś na jednej siłowni. Nie zostaw także o eleganckim i niekrępującym stroju. Buty treningowe damskie to obowiązek, jeśli chcesz uniknąć kontuzji. Miej zarówno o gumce do włosów i zegarku sportowym monitorującym Twój wysiłek. Wyśpij się, zjedz wartościowy posiłek, odczekaj odpowiednią ilość klimatu oraz do wykonania! Zrób porządny trening!

Trener personalny Reszel

zobacz również Czego nie robić przed treningiem?

Categories: Uncategorized

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o